Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2011

ΠΕΡΙ...ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΩΝ.

Του λιθο...Βόλου

Κανείς δεν μπορεί να υποστηρίξει ότι είναι δίκαιο και σωστό να μην πληρώνουμε για κάποιες υπηρεσίες (διόδια, μέσα μεταφοράς κ.α.), που έχουμε ανάγκη, αρκεί να μην είναι ληστρική η υποχρέωσή μας. Διαφωνώ με την ακραία άποψη ότι τα διόδια πρέπει να καταργηθούν διαφορετικά να καούν σε ζωντανή μετάδοση. Με εξοργίζει όμως αφάνταστα το να μου κάνουν μαθήματα νομιμοφροσύνης και κοινωνικής αλληλεγγύης, άνθρωποι που ποτέ δε νοιάστηκαν το συνάνθρωπό τους και ποτέ δε σεβάστηκαν ή επιλεκτικά, αν θέλετε, σεβάστηκαν τη νομιμότητα.
Εκτιμώ ότι η πλειονότητα όσων δεν πληρώνουν, αντιδρούν για την αυθαίρετη και ληστρική αύξηση των διοδίων και των εισιτηρίων. Θεωρώ ότι η πλειοψηφία όσων δεν πληρώνουν, δε δήλωσε ποτέ ότι δεν πληρώνει διόδια. Διαδηλώνουν και διαμαρτύρονται για την αυθαίρετη και διαχρονική καταλήστευσή τους από το πολιτικό προσωπικό του έτσι ή αλλιώς αφερέγγυου κράτους, αλλά και από τους διαπλεκόμενους με αυτό επιχειρηματίες. Δε θεωρείται «τζαμπατζής» όποιος δε δέχεται τις παράλογες χρεώσεις και αντιδρά. Η αντίδραση αυτή είναι πράξη απόλυτα πολιτική και ως τέτοια πρέπει να σχολιάζεται. Ο υποτιμητικός και ειρωνικός όρος «τζαμπατζής» ταυτίζεται απόλυτα με τους συναδέλφους αυτού που τον ξεστόμισε και επομένως του τον επιστρέφω.
Ας δούμε όμως τους διαχρονικούς τζαμπατζήδες αυτού του τόπου. Ξέρετε, δεν είναι δύσκολο να τους εντοπίσει κανείς. Συχνάζουν στα γνωστά κτήρια κυρίως των Αθηνών. Είναι αυτοί που δικαιούνται δωρεάν εισιτήρια με όλα τα μέσα μεταφοράς, δωρεάν τηλεφωνικές κλήσεις, δωρεάν προσωπικό για τα γραφεία τους, ταχυδρομική ατέλεια και φυσικά δωρεάν γεύματα και δείπνα.
Το ίδιο συμβαίνει και με αρκετούς « αστέρες» τηλεδημοσιογράφους που χτυπιούνται και ωρύονται από τα τηλεπαράθυρά τους για την ταλαιπωρία του κόσμου, όταν αυτοί δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Κλαίνε και οδύρονται για τον απλό εργαζόμενο, ενώ και αυτοί απολαμβάνουν δωρεάν ταξίδια, γεύματα και δώρα από τους…χορηγούς τους (νταβατζήδες τους αποκαλεί ο «κοσμάκης»).
Όλοι αυτοί που προανέφερα, φανατικοί υπέρμαχοι της κοινωνικής δικαιοσύνης, κραύγαζαν χαιρέκακα υπέρ της φυλάκισης για χρέη προς την Εφορία (ακόμα και για πέντε χιλιάδες ευρώ), ενώ ταυτόχρονα ξεχνούν να αναφερθούν στο μέγεθος του λαθρεμπορίου καυσίμων με απώλεια περίπου πέντε δις ευρώ (κατά δήλωση υπουργού), ενώ στο προϋπολογισμό του 2011 ο στόχος των εσόδων από αυτή την πηγή είναι μόλις 190 εκατομμύρια, ξεχνούν τις οφειλές των εργοδοτών τους και φυσικά πέρασαν στα «ψιλά» την υπόθεση του γνωστού τραγουδιστή του έρωτα που «καθάρισε» με πέντε χιλιάδες ευρώ αντί για πεντέμισι εκατομμύρια.
Αντί λοιπόν να λογοδοτούν για τις εγκληματικές τους παραλείψεις ακόμα και για την επιλεκτική τους νομιμοφροσύνη, στη δικαιοσύνη, έρχονται και μας χαρακτηρίζουν επικίνδυνους ως προς την τήρηση της νομιμότητας και «τζαμπατζήδες».Όσο πιο γρήγορα διαβάσουν το μήνυμα των ενεργών πολιτών, τόσο το καλύτερο για αυτούς και τους φορείς της εξουσίας που υπηρετούν. Η ζυγαριά είναι «πειραγμένη» και το ξέρουν καλά. Ξέρουν επίσης ότι όλες αυτές οι «πειραγμένες»ζυγαριές κάποια στιγμή γέρνουν προκλητικά προς τη μια πλευρά και…ανατρέπονται. Ας το έχουν υπόψη τους.
Και κάτι ακόμα. Είναι ιστορικά αποδεδειγμένο ότι ο ανήθικος φόρος και η αδικία, πληρώνονται πάντα με φόρο αίματος. Πότε άραγε, θα το καταλάβουν;

3 σχόλια:

  1. Για πες μας κύριε Ρέππα, που αποκαλείς τον συνταξιούχο πατέρα μου, τον άνεργο γιό μου και τον χαμηλόμισθο άντρα μου τζαμπατζή,έχεις δουλέψει ποτέ στη ζωή σου; Έχεις κολλήσει ένα ένσημο ως οδοντίατρος;Πόσα χρόνια ζεις παρασιτικά σε βάρος του έλληνα φορολογούμενου; Το θράσος σου έχει ξεπεράσει κάθε όριο.Αντε να χαθείς"σκουληκάκι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ με τα γραφόμενα σου, Πιστεύω πως ο κάθε πολίτης πρέπει να είναι συνεπής σε ένα κράτος που στέκεται δίπλα του να τον υπηρετεί και όχι να τον δυναστεύει.
    Το εισητήριο που δεν πληρώνει κάποιος στην Αθήνα του το πληρώνει κάποιος άλλος από την επαρχία όπου οι υπάρχουνιδιωτικά ΚΤΕΛ.
    Εαν σωστό κράτος με σωστή διαχείριση μπορεί να σταθεί δίπλα σε αυτούς που δεν μπορούν να πληρώσουν.
    Γενικά είμαι αντίθετος με την εύκολη λύση ο καθ΄΄΄ενας να ερμηνεύει και να συμορφώνεται με όποιους νόμους θέλει. Ετσι δεν πρόκειται να πάμε πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοιτάμε μόνο τη σχέση νομομότητας του πολίτη με το κράτος ;
    Θα αφήσουμε απ' έξω τη σχέση νομιμότητας των διαφόρων κατασκευαστικών εταιρειών με το κράτος ;
    Η σχέση του πολιτικού με τη νομιμότητα και τον έλεγχό της ;
    Η σχέση της λήψης αποφάσεων με άλλα μέτρα και άλλα σταθμά, όπου βολεύει ;
    Δεν είναι λοιπόν μονοδιάστατα τα γεγονότα.
    Η λαϊκή αντίδραση ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ έχει σχέση νομιμότητας με ΟΛΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή