Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.


Και εσύ, άκουσε μέσα του μια φωνή να τον δικάζει, τι έκανες εσύ την ώρα του αγώνα; Όταν όλοι είχαν βγει στο δρόμο στον μεγάλο ξεσηκωμό; Τι έδωσες εσύ στον αγώνα για την ελευθερία; Στην επανάσταση; Ποια ήταν η συνεισφορά σου την ώρα της Ιστορίας;
Μα εγώ, διαμαρτυρήθηκε, εγώ είμαι μικρός και δεν έχω σχέση με την Ιστορία. Για ποιο αγώνα και για ποια επανάσταση μου μιλάτε; Εγώ είμαι ένας μικρός και συντηρητικός άνθρωπος. Κάνουν ρε επανάσταση οι συντηρητικοί;
Εγώ δεν κατέβηκα στο δρόμο σύντροφοι για καμία επανάσταση. Δεν έχω, επιμένω, καμιά σχέση εγώ με τις...διαδρομές της Ιστορίας, κανέναν αγώνα δεν σκαρφίστηκα, κανέναν καινούργιο κόσμο. Ίσως μια μέρα, κάποιοι φιλόσοφοι και ιστορικοί από τα ξεκούραστα σπίτια τους στα πράσινα και ποτισμένα προάστια, να συνθέσουν πράγματα που εγώ δεν είδα και δεν κατάλαβα ποτέ μου. Ίσως πίσω απ' όλα αυτά που εμένα μου φαίνονταν τότε ασύνδετα και χύμα, να υπάρχουν κάποιοι που να κινούσαν τα νήματα της Ιστορίας. Εγώ πάντως δεν κίνησα τίποτα.
Ίσως και κάποιοι ταλαντούχοι καλλιτέχνες, ζωγράφοι, θεατρογράφοι και λογοτέχνες να δώσουν κάποτε νόημα σε τούτο το χάος, ίσως και οι πολιτικοί μας ηγέτες, να δώσουν μια μέρα έναν τόνο φιλοσοφικό σ' αυτό που εσείς ονομάζεται επανάσταση και αγώνα, και ένα θεατρικό υπόβαθρο που να κινείται πάνω σε ιστορικές διαδρομές και νοήματα. Πάντως εγώ, να ξέρετε, απλά βρέθηκα στο δρόμο. Όλοι στον δρόμο βρέθηκαν.
Κοιτάχτε γύρω σας. Σπίτι σπίτι έγινε η σφαγή, πόρτα με πόρτα και από κτίριο σε κτίριο. Σφαγή και πλιάτσικο. Κανένα πολιτικό μήνυμα σύντροφοι δεν ακούστηκε στο δρόμο. Μόνον μια νεκρική βοή καταστροφής και θανάτου. Σπίτι σπίτι, πόρτα πόρτα έγινε το ξεκαθάρισμα. Κανένας δεν είχε στο νου του την Ιστορία. Καθένας είχε τον μικρό και προσωπικό του σκοπό. Σκέτη σφαγή και θάνατος σας λέω. Καμία σχέση με την Ιστορία.
Μη μου αποδίδεται χαρακτηριστικά που δεν είχα ποτέ μου. Εγώ σύντροφοι δεν είμαι επαναστάτης. Τον γείτονά μου, κατέβηκα εγώ να σκοτώσω. Αυτός με ατίμασε, αυτός με πρόσβαλε, αυτός με εκμεταλλεύτηκε. Με αυτόν εγώ είχα νταραβέρι. Και αυτόν έψαχνα εγώ για να σκοτώσω.
Δεν ήθελα να τον πυροβολήσω από κάποια ταράτσα, τον ήθελα να δει ποιος τον σκότωνε, να καταλάβει και να νοιώσει πως θα πέθαινε σαν σκυλί. Αυτό εγώ ήθελα να κάνω. Τον βρήκα φοβισμένο να κρύβεται μέσα στο πολυτελές του διαμέρισμα. Μέχρι να ανεβούμε τα σκαλιά, το σπίτι είχε κονιορτοποιηθεί. Οι τοίχοι έγιναν σκόνη, οι σκάλες έσπασαν σε μικρές πέτρες, τρύπες και φωτιά παντού. Αλλά τον βρήκα.
Αισθανόμουνα την καρδιά μου να χτυπάει με αγωνία καθώς τον κυνηγούσα στα ξερά χωράφια. Καθώς τον έφτασα και τον καθήλωσα, τον έκοψα κομμάτια. Κατάλαβε πως τον σκότωνα, το αίμα του έγινε και αίμα μου, είχα θολώσει από την τρέλα της εκδίκησης, τον αποτελείωσα σαν σφαχτάρι. Αυτό κατέβηκα εγώ να κάνω σύντροφοι. Ένας μικρός και συντηρητικός ανθρωπάκος, σας λέω.
Τι με μπλέκεται εμένα ρε με κοτσάμ Ιστορία;

3 σχόλια:

  1. Ερε τί σύμπτωση ! Ακριβώς και ημερομηνεεία ! Δεκέμβριος, Σάββατο και 3ης ! ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ και την 4η του Δεκεμβρίου του 44 ! ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΙΟΙ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΑΝ ; ΕΙΤΑΝ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ; ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ! ΠΟΙΟΙ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ; ΕΙΤΑΝ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ; ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ !! Και μόλις ΘΑΨΑΝ τους ΝΕΚΡΟΥΣ της 3ης Δεκεμβρίου, στην επιστροφή της νεκρώσιμης πομπής, τους ξαναρίξαν στο "ψαχνό", είτανε οι Γερμανοί ; ΜΗΠΟΣ ΕΙΤΑΝΕ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΠΟΥ ΝΤΥΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΓΓΛΕΖΟΥΣ ΑΓΓΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ; ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ! Ποιός είτανε "Πρωθυπούργος" της Χώρας ; ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕ !! ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΝ ΝΕΚΡΩΝ της 3ης κ. 4ης ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΤΑΝΕ ΑΟΠΛΟΙ, ΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΕΙΤΑΝΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ! ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ερε τί σύμπτωση ! Ακριβώς και ημερομηνεεία ! Δεκέμβριος, Σάββατο και 3ης ! ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ και την 4η του Δεκεμβρίου του 44 ! ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΙΟΙ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΑΝ ; ΕΙΤΑΝ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ; ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ! ΠΟΙΟΙ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ; ΕΙΤΑΝ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ; ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ !! Και μόλις ΘΑΨΑΝ τους ΝΕΚΡΟΥΣ της 3ης Δεκεμβρίου, στην επιστροφή της νεκρώσιμης πομπής, τους ξαναρίξαν στο "ψαχνό", είτανε οι Γερμανοί ; ΜΗΠΟΣ ΕΙΤΑΝΕ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΠΟΥ ΝΤΥΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΓΓΛΕΖΟΥΣ ΑΓΓΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ; ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ! ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ !! Ποιός είτανε "Πρωθυπούργος" της Χώρας ; ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕ !! ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΝ ΝΕΚΡΩΝ της 3ης κ. 4ης ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΤΑΝΕ ΑΟΠΛΟΙ, ΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΕΙΤΑΝΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ! ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Τους Απαντάμε: Δεν Συναινούμε στον εθνικισμό Δεν Πληρώνουμε την Κρίση τους Δεν Πολεμάμε για τα συμφέροντά τους Αναγνωρίζουμε το δικαίωμα σε κάθε λαό να ονομάζεται όπως επιθυμεί. Ανατροπή της μαύρης συγκυβέρνησης ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ-Ε.Ε.-ΔΝΤ-Εργοδοτών"!!(ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
    ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 69429547 diktiospartakos. blogspot.com). Λειτουργείται ως εισπραγμενοί του Συστηματος που δήθεν πολεμάται ! Κανένας δεν έχει το δικαίωμα ΑΥΤΑΠΑΓΓΕΛΤΑ να επιθυμεί όπως .... γουστάρει. Διότι και ο καπιτάλισμος έχει τότε το δικαίωμα να επιθυμεί να ονομάζεται "Ειρηνικός, Ανθρώπινος και δίκαιος" !! Εξάλλου τι ΕΣΤΙ λαός για εσάς ; Αλλά δεν πρόκειται απλά για το όνομα "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ", αύριο "ΘΡΑΚΗ", εσείς βλέπεται μόνο την επιφάνεια που σας ... δείχνουν, όπως το ίδιο κάνουν και οι ακροδεξιοί και τα φασισταριά ! ΟΛΟΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ το παιχνίδι του ΧΟΝΔΡΟΥ με το ΨΗΛΟ ΚΑΠΕΛΟ το ΠΟΥΡΟ και την ΚΟΙΛΙΑ !! Επειδή δεν έχεται, και επειδή και σας λείπει η ΔΙΑΘΡΩΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ !.- ΥΓ 1. Η λέξη "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" είναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ, και η "ΘΡΑΚΗ" είναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ !!.- ΥΓ 2. ... ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΚΑΚΟ" ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ ! ΥΓ 3. ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΦΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΟΥΡΝΑ ΟΙ "ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΝΕΣ" ΠΟΥ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΟΥ 40, ΤΟΥ 50, ΤΟΥ 60, ΤΟΥ 70, ΤΟΥ 80, ΤΟΥ 90 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ! ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 50 ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η "ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΣΥΝΗ" ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ LEADER ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ (ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ/ΘΡΑΚΗ) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή